готується все своє життя..."
Опис досвіду роботи
Завданням навчального процесу з іноземної мови на сучасному етапі є надання можливості учню вивчати мову як для особистих цілей, так і для відповідності потребам сучасного суспільства, яке вимагає від майбутніх громадян фахового володіння іноземною мовою з метою здійснення процесів спілкування та співпраці між країнами в різних галузях, а також розвивати мислення, творчі здібності молодого покоління, вміння самостійно поповнювати свої знання, орієнтуватися в стрімкому потоці інформації. Відповідно до Програми навчання Іноземних Мов, провідною метою є практична мета, спрямована на формування в учнів комунікативної компетенції, яка визначає мову як засіб спілкування та соціокультурний розвиток школярів.
Вважаю, що тема, над якою працюю на даному етапі: «Ефективність використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови», зумовлена необхідністю підвищення ефективності навчання, як передумови для формування творчої особистості, здатної самостійно оволодівати знаннями, творчо мислити, самостійно приймати рішення, робити вибір, застосовувати здобуту інформацію і знання у житті, взаємодіяти з іншими людьми, адаптуватися до умов сучасного життя.
Саме інтерактивні методи навчання дуже успішні, бо в їх основу покладено науково-дослідні докази щодо того, як людина природньо сприймає нову інформацію та перетворює її на знання. Інтерактивні уроки вимагають навчально-методичних матеріалів, які сприяють реструктуризації знань учнів, змушують переосмислити те, що вони знали раніше.
При такому навчанні роль вчителя зміщується від передачі знань до сприяння навчанню.
У ході інтерактивного уроку учні вчаться:
- критично мислити
- вирішувати складні проблеми на основі аналізу ситуації і відповідної інформації
- зважувати альтернативні погляди, думки
- приймати продумані рішення
- брати участь у дискусіях
- спілкуватися з іншими людьми.
Інтерактивні уроки є невід'ємною частиною навчального процесу. Ми не вчимо вибірково деяких учнів. Ми залучаємо до навчального процесу всіх учнів. Інтерактивне навчання дає зрозуміння відповідальності учня за власні знання та вміння.
На уроках використовую такі інтерактивні вправи:
- «Мікрофон», «Чарівна паличка», «Чарівна подушка»
- «4 кути»
- «Робота в парах»
- «Мозковий штурм»
- «Незакінчені речення».
- «Карусель»
- «Займи позицію»
- «Робота в малих групах»
- «Навчаючи – учусь»
- «2 – 4 – всі разом»
- «Музичний вулик».
- «Графіті»
- «Мозаїка».
Коли вчителі на уроках використовують інтерактивний метод навчання, значно збільшується відсоток засвоєння нової інформації. При застосуванні інтерактивних методів навчання увесь процес навчання зорінтовується на:
- розуміння
- застосування
- аналіз
- синтез
- оцінювання.
Головним джерелом мотивації при інтерактивному методі навчанні є інтерес самого учня. В результаті учнівського інтересу, навчальній діяльності притаманний високий рівень активності.
Важливо залучити учнів до активного й радісного навчання, а це можливо зробити, використовуючи саме інтерактивний метод навчання.
Приклади презентацій учнів:Манчестер 3.pptx
Healthy living.ppt
Makhynko Roman Holidays in Great Britain.pptx
Корисний матеріал!
ВідповістиВидалити